2011-02-05
 23:21:13

That love i have for him

Ursäkta för att jag slarvat, träffa en kille både torsdagen och fredagen sen dess har jag varit lite upptagen, ni får ursäkta det.

Jag gillar verkligen denna killen och vill inte sabba det men som många av mina nära och kära vet så är jag väldigt känslig av mig och väldigt väldigt svartsjuk och rädd om personen jag träffar.
Så när jag är ganska på och liksom svartsjuk menar jag inget illa med det utan jag vill bara inte mista personen som antagligen blir en del av mitt liv. Jag smsar gärna ofta jag vill veta vad personen gör men det är inget illa menat med det även om jag vet att folk kan störa sig på det men när man är kär gör man misstag och det vill jag inte göra denna gången efter som han är allt jag vill ha och han är perfekt helt underbar och allt ja vill ha.

Så nu för att jag inte ska förstöra det så tänker jag inte nämna vem han är utan det är mitt privat liv som ingen ska komma in på.

Lots of love



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: