2011-02-25
 00:35:59

Vad faller jag för?!

Om man känner mig så är det ingen svår fråga om man ser på det som det liger till just nu.
Jag faller oftast på "bad guy" typen fast jag inte bör göra det för jag vet att jag sårar mig själv men jag tänker inte riktigt så långt eller mina hjärn celler hänger inte riktigt med.
Jag vill inte falla för "the bad guy" utan jag vill falla för en trogen omtänksam och snäll kille som har båda fötterna på jorden, men den turen ligger inte hos mig att göra det tyvärr.
Det finns en kille jag snackar med som är den där trogna omtänksamma killen men samtidigt lite bad guy i sig men jag finner inga känslor jag gör verkligen inte det. Det ända som finns där är vännskap.
Varför ska jag ha så himla mycket besvär varför ska jag vara kräsen ? vad har jag gjort för att förtjäna att bara hita de dåliga killarna ? Visst jag ska inte dra alla över samma häck men jag gör det jag gör det och har alltid gjort.
Alla har vi dåliga och bra sider men de killar jag har träffat inget kan göra så att jag kan se deras dåliga sider som något positivt. Dissar de inte playar de, är de inte kriminela så knarkar de. Asså det hjälper inte mig jag kan inte se de bra sidorna om jag får se dessa sider först.
Jag vill ha den ärliga killen som står för vad han säger och inte ljuger.
Men det är bara att leva med detta jag kan inte hitta den snälla killen.
Varför faller jag för fel kille?!
Enkelt. Eller?. Jag vet inte till 100 % men skulle tro för att jag vill ha ett spänande liv jag vill att det ska hända något exakt hela tiden. Eller för att jag vet att om han är stor och stark och kaxig och allt det där och det skulle hända mig något skulle han kunna skydda mig ? eller ?. Jag har faktiskt INGEN aning. Men jag skulle tro att det var därför.
Aja nu fick jag sagt det och nu ska jag nanna kudden för det blir Ikea i dag med mamma LIIIIIIIKE it a lot!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: