2011-02-27
 00:21:19

Titeln ska sitta som ett slag i magen!

Jag har tänkt på en sak. Om du är snäll mot en person när den har det lite jobbigt i detta fallet en tjej kompis som skrivit "Du förtjänar inte mina tårar men ändå gråter jag, jag skäms för det du gjort" jag tryckte på *Gilla* knappen och skrev "finns gumman <3" för mig är det snällt men tydligen inte i hennes synvinkel då jag får tillbaka ".... det är inget att gilla för helvete" nä hä men nu mena jag inget illa med att trycka på gilla knappen. Jag förklara mig och sa som det var och att jag aldrig mer ska stöta en vän igen (typ sa inte riktigt så men ja).
Asså jag fattar inte ? här är man snäll och får skit för det ? aja lovar ska inte bry mig igen!.
Ni får ha det så bra 

Btw jag vet min blogg funkar som den själv vill när jag kollar den sätter sig reklamen för mina inlägg ska fixa det lovar !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: