2011-02-01
 17:09:28

Speciella stunder!

Kan vara när någon man älskar kysser en för första gången och man känner att hela kroppen ropar efter han/henne. Jag minns min första kyss med killen jag längtade efter skulle bli min.
Det var helt underbart och det var som i en kärleksfilm, då han drar mig intill sig och det ösregnar och bara ger mig en kyss och säger hur speciell jag är för han och han säger hur mycket han verkligen vill ha mig.
Helt jäckla underbart att det ens hände, just med han och inte med någon annan.

Drömmar varar inte för alltid.

Tyvärr så är det precis som när du berättar om en dröm du haft den kommer oftast aldrig tillbaka igen.
Jag var så himla förälskad i denna kille och han i mig men ibland hör man bara inte i hopa och vi var inte riktigt menade för varandra.

En 15 årig tjej som hade mycket av livet kvar att leva än att binda sig och ville bara ha kul här i livet och en 21 årig kille som jobba och hade sin förälskelse i fotbollen.

Kärlek denna kärlek, man ska vara glad och varsam så länge man har den.

Lots of love is made of tears.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: