2011-02-01
 03:18:15

Spela korten rätt eller spela inte alls!

Livet är ett ända spel.
Du måste spela korten rätt för att överleva.
Jag vet inte om jag vill spela korten eller lägga mig.
Jag har knappast par i E eller Kung jag har en 2a och en 5a.
Är det några kort att spela på ? jag är inte så värst bra på poker men jag tror inte en ända jävel skulle spela de korten. Jag lägger mig.

Om jag bara hade haft par i E så skulle jag fixat jag skulle spelat korten.
Jag hade en gång i mitt liv då jag var 15 par i E men jag spela korten fel.
Jag miste mina pengar och jag miste allt jag hade.
Jag miste mitt käraste jag hade.

Han hitta en annan spelare, en skicklig spelare.
Sen den dagen har jag inte hittat en sådan kär spelare som han.
Mitt liv spilldes ut som ett glas mjölk som trillar och slår i bordet och rinner över bordskanten.

Minna tårar kom och jag sluta spela pengar och kärlek var jag ingenting värd längre, om man inte kan spela korten rätt varför spela alls. Jag fäller en tår i havet den dan du hittar den tåren ska jag uppriktigt sluta älska dig.
Den dagen ska jag även börja spela igen. Varför fortsätta spela när man har spelat bort ett kort och fortfarande letar efter det kortet.

Mitt spelande har slutat och börjar igen då du hittar min tår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: