2011-02-02
 01:01:07

Vad betyder Kärlek ?

K.Ä.R.L.E.K, kan betyda så himla mycket.
Det kan vara kärlek till en familjemedlem eller djur kanske en kille/tjej eller en vän.
När vet man att man är kär ? om du frågar mig så är det när du inte kan sluta kolla efter killen/tjejen, och när du inte kan undgå att le när du ser personen.
Men de finns de gångerna då man inte vet om det är kärlek eller något annat.
Jag vet inte om kärlek existerar längre eller hur det känns att vara kär längre, jag har glömt hur kärlek stavas.
Jag har vant mig att få vara själv jag har blivit dissad, playad lurad, och träffat kriminella.
Jag har slutat bry mig och slutat leta, kärleken kommer när den kommer.
Jag tänker låta den komma till mig, något seriöst.
Kärlek existerar men vart är den ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: